گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

نظر خواهی

این روزهای تابستونی هم به سرعت داره میگذره:))

و چقدر هم که سرم شلوغه

خانوم کوچولو داره میره کلاس اول و بردمش درمانگاه و واکسن زد .از لحظه ای که واکسن زده تا الان تب دار و بی حاله:(((

سه روز دیگه هم باید بریم سنجش بینایی و شنوایی و اینا ...

این چند روز که بی حاله دلم برای شیطونی هاش  و سوالاتش تنگ شده ..خداروشکر امروز خیلی بهتر شده و داره کم کم برمیگرده به روال سابق..

برای عید قربان قراره کل فامیل پدری تو خونه باغ مون که ساختش در حال اتمامه جمع بشن و بابام گوسفند بکشه برای رفع بلا و بین فامیل پخش بشه  و بقیش ناهار اونروز همگی بشه...

به عکاس شدن فکر میکنم ....خیلی زیاد ...

آیا شماها جای من بودین به شغل پدری فکر میکردین؟

اگه بخوام عکاس شم به خاطر عکاس بودن بابام از خیلی ها میوفتم جلوتر چون هزینه ی کلاس و دوربین و اینا که ندارم و تازه بابام عکاس شناخته شده ای هس تو شهر و خب یک واحد تجاری مسکونی داره که جون میده برای آتلیه شدن ...

به آتلیه ی کودک فکر میکنم راستش...

نظر شماها چیه؟؟

نظرات 12 + ارسال نظر
بانو جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 12:50 http://www.sadominrouz.blogfa

واقعا؟؟؟

چرا که نه:)))
باکمال میل :)

بهامین پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 19:57 http://notbookman.blogsky.com

کجایی روشن جانم؟؟

هستم عزیزم:)

تیلوتیلو پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 10:59

کجا موندی دختر خوب

اومدم تیلویی

Baran چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 11:11

امید وارم احوال خانم کوچولو بهترشده باشه
مبارک شما و خانواده باشه؛امسال کلاس اولی دارین
منم با همه ی مخاطبین عزیز و محترم تون؛موافقم
براتون در کنار پدرجان روزهای خوب و خوش توام موفقیت کسب و کار آرزومندم...روشن بانوی عزیز دلم

ممنون
ممنون بابت شرکت در این نظرخواهی
امیدوارم ....

تیلوتیلو دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 15:09

هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم
ادامه شغل پدر (در صورت وجود علاقه) بهترین کار ممکن هست و نصف راه را رفتی و کما اینکه همیشه یه کمکی داری... این هم باعث پیشرفت کار پدرت میشه و هم خودت کلی از بقیه جلویی

ممنونم عزیزم:)
اره یکی از دلایلم برای این شغل گذروندن با بابامه:)
ممنون از اینکه نظر دادی :))

تیلوتیلو یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 14:45

سلام
عکاس بودن عالی هست
پر از حس و حال خوب
تو هم که کلی از بقیه جلوتری
چی بهتر از استفاده درست از شرایط

خیلی برای خوندن نظرت صبر کردم :)
تیلویی تو که هنری هستی حتما بیشتر میتونی کمکم کنی تو انتخابها:)))))

بهامین یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 11:26 http://notbookman.blogsky.com/

یکی از برنامه هام اینه برم عکاسی حرفه ای یاد بگیرم.

من اینو میگم اگه واقعا غلاقه مندی به این حرفه که به نظر یه هنر خودش
ادامه اش بده و خیلی خوبه بخاطر پدرت شرایط واست مهیاس
اما واقعا ببین علاقه مند هستی یا نه

خانم کوچولو خوبه؟؟

علاقه مند که اره خیلی ولی تا حالا به عنوان شغل بهش نگاه نکردم ....
اوهوم بهش فکر میکنم خیلی ....
خانوم کوچولو هم خوبه داره میره کلاس اول:))))

Reza یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 06:27 http://rezacplus.blogsky.com

به نظرم بابا بهترین مرجع برای پاسخ دادن به این سوال است. ایشون میدونند تو این کار چه خبره و چه مشکلاتی داره. این کار اونقدرهام آسون نیست و خیلی ها ارزش کار رو نمیدونند و فکر میکنند تنها کاری که عکاسها میکنند اینه که یه دکمه فلش رو بزنند. اگر سقف آرزوهات همینه که خوبه، بالاخره یه کار نقلی با یه درآمد نقلی!

اره بابام خیلی با همه چیز این شغل آشناس:))))
اره واقعا عکاس بودن راحت نیست و سختی های خاص خودشون رو داره ...
درآمد نقلی هم خیلی خوبه:))
ولی پدر من که درآمدش خیلی خوبه و راضیه ...
ولی خب منم خودمو برای درآمد نقلی اش آماده کرده بودم ...

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 09:52 http://www.fala.blogsky.com

عکاسی که حرفه ی جذابیه، و شرایطی رو که گفته این هم مناسبه؛ مهمترین مسئله اینه که چه توقعی از شغلتون دارین؟... اگه اون توقعات با عکاسی برآورده می شه، پس حتما این کار رو بکنید.
اما در صورتی درش موفق می شین که خیلی علاقمند باشین، نه این که صرفا یه حس گذرا باشه.

توقع م از شغلم اینه که کار تمام وقت نباشه میخوام مثله یه تفریح هم باشه و خب علاقه هم دارم بهش:)

لئوناردو چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 21:26

خیلی عالیه ... با این شرایطی که گفتی به نظرم بهترین تصمیم رو گرفتی ... چون میتونی خیلی سریع پیشرفت کنی و از خیلی‌ها جلوتر خواهی بود.
نگران اشباع شدن هم نباش، چون بیشترشون سیاهی لشکر هستند نه عکاس حرفه ای و کار بلد ... هر کسی که یه دوربین حرفه ای دستش گرفته که عکاس نمیشه. ... عکاسی فن آسونی نیست، باید ترکیب بندی نقاشی و خیلی چیزهای دیگه بلد باشی.
ضمن اینکه در کنارش میتونی عکاسی هنری هم بکنی و به عنوان یه هنر هم ازش لذت ببری.
منم اگه دوربین حرفه ای داشتم، دوست داشتم عکس های مرجع واسه نقاشیام رو خودم بگیرم. ولی خب نه دوربین دارم و نه از فن عکاسی چیزی بلدم.

تصمیم که نه دارم سبک سنگین میکنم....
تازه قراره با چند تا از حرفه ای های این شغل هم حرف بزنم..
بالاخره این شغل یه مقدار کاستی هایی هم داره...
لذت بخشه همیشه برام عکاسی ..
دوربین حرفه ای که هست ..
به عکاسی جدی فکر میکنم

Shayan چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 20:42 http://florentino.blogsky.com

الان پول تو عکاسیه...ملت همه خودشفته ن..یکم زرنگ باشی بار خودت بستی

اوهوم ....
اولین کار راضی کردن بابامه
نگران اشباع شدنش هم هستم...

beny20 چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 19:44 http://beny20.blogsky.com

خیلی فکر خوبیه ، و این روزا فن بلد بودن عالیه ،
اینکه تو بتونی عکس بگیری و فیلم بگیری ،
از خودت یه هنر داری ، و این واقعا آفرین داره ..
به نظر من پیگیرش باش ، پدرتم توی این کار ها بوده ،
پس مطمینن خیلی می تونه‌ کمکت کنه √

من یه رفیق صمیمی دارم ، عکاس هست ،
بعد این وقتی تازه شروع کرد به زور یه موتور داشت ،
الان ماشاالله ماشین گرفته ، زمین داره ،
و خب توی هر کاری میشه موفق شد ،
مهم علاقه و هدف داشتنه ...

نمیدونم راستش میترسم اشباع شده باشه و کاری شروع میکنم موفق نباشم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد