گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

دوباره نوشت ...

سلام 

راستش تو شک رتبه بودم و دست و دلم به نوشتن نمیومد ...

میام و مفصل مینویسم ....

اومدم تا ازتون درخواستی داشته باشم یکی از دوستان بسیار بسیار عزیز بلاگر امروز عمل جراحی داره و از همتون میخوام انرژی مثبت براش بفرستیم تا عمل موفقی داشته باشه ....

پیشاپیش ممنون ...


نظرات 4 + ارسال نظر
reza یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 07:55 http://rezacplus.blogsky.com

منم داشتم فکر میکردم چی شد چند بار اومدم وبلاگت تا ببینم بالاخره مینوسی که چی شد تا این که امروز نوشتی ولی فقط اعلان حضور کردی.
خوش خبر باشی

نه امروز دیگ مینویسم یکم درگیر بودم و شوکه:)

اسماعیل بابایی یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 06:35 http://www.fala.blogsky.com

خدا سلامتی بهشون بده؛ انرژی های مثبت ما همراهشونه.

ممنون واقعا:)))

بهامین شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 13:51

آرزوی بهترین ها واست دارم عزیزم

ممنونم خوشگل خانوم:))

تیلوتیلو شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 10:27

هزار دفعه این چند روز به یادت افتادم و هی منتظرم بیای و بگی چی شد نتیجه... انشاله که خوب باشه و هرچی خیر و صلاحت هست پیش بیاد
الهی بلا از همه ی دوستان دور باشه و سلامتیشون را خیلی زود به دست بیارن

عزیزززززم
منم خوندمت ولی حس نوشتن نداشتم
ولی چشم حتما مینویسم چه شد
مرسی ک هستی :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد