گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

کنکور نوشت..

سلامممم 

وقتی که جواب ها اومد تا دیشب به صورت کاملا شکه ای روزگار میگذروندم....

درصد ها و رتبه ای ب مراتب بدتر از پارسال ....

و شکه شدن به خاطر جواب ....

روانشناسی و مشاوره و علوم تربیتی غیرانتفاعی  رو زدم ...

بابت این درصدها کاملا متاسفم ...

و ب خاطر دانشگاه قبولیم.....

البته اواسط شهریور جواب میاد...

ولی حیف دوسال زندگی م ک پی کنکور حروم شد ..

از تمام شما دوستای گلم که نگران بودین  ممنونم ..

حیف ک نشد که بشه ...

نظرات 9 + ارسال نظر
سحر جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 18:53 http://roya-94.blogsky.com/

عه پس اونی ک ادرس نذاشته تیلو بوده مرسی معرفی کردی
اولش نوشته بودی ادرس نمیزاره فک کردم تویی .
خب چ خبر؟؟؟؟؟
رشته چیا زدی؟؟؟

خواهش میکنم عزیزم:)))
خبر ک هیچ سلامتی:)
حتما میگم

سحر چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 13:27 http://roya-94.blogsky.com/

اهان مرسی تیلو جانم

عزیزم من تیلو نیستم
آدرس وبلاگ تیلو http://meslehichkass.blogsky.com
:))))

سحر چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 00:05 http://roya-94.blogsky.com/

کنکور نفرت انگیز ترین خاطره منه
نشد ک بشه برامنم
اما امید وارم شهریور برا تو‌بشه
حاضرم یه تنه همه غر زدناتو‌برام بیاری گوش میدم بهمشون

عزیزکمممممممم
چقدر تو مهربونی ....
الهی فدای قلب مهربونت بشم من
میدونی ک چقدر قلبی قلبی کردی منو

تیلوتیلو سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 18:42

عزیزکم سلام
حال و روز دلت بهتر شده؟
چرا نمیای بنویسی
غصه نخوریا
حتما یه خیر و صلاحی در پیش هست
بسپار به خدا و دلت را روشن نگه دار

دست و دلم به نوشتن نمیومد تیلویی
چشم حتما دوباره مینویسم:)
حتما خیر و صلاح در پیشه:)

Reza سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 06:57 http://rezacplus.blogsky.com

فدای سرت.
این همه گزینه داری روی میز! حالا یکی اش کنسل شد.
بعدش هم مگه چند سالته که این قدر ناراحتی که هدر رفت؟ کلی وقت داری.
اگر سال دیگه تلاش کردی این بار حتما جدی تر و عمیق تر به مساله نگاه و ببین کجاها رو کم آورده بودی

خیلی همتون خوبین....
خیلیییییی
تصمیم دارم برم سراغ کارهایی ک همیشه دلم میخواست انجام بدم و ندادم ....
اره حتما
مفصل حرف دارم باهاتون در این مورد..

اسماعیل بابایی دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 08:29 http://www.fala.blogsky.com

زندگی از هر چیزی قدرتمندتره!
مگه قرار نبود برید عکاسی؟... پس شاید حالا وقتشه؟

صددرصد چ جمله عجیب و زیبایی ...خیلی قدرتمند.....
اره عکاسی ک حتما ...
دنبال کارهاشم

بهامین دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 03:49

ای جان بیداری؟؟

ارههه دیدم خوابم نمیبره رفتم پیاده روی

بهامین یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 19:56

ای جاااانم
فدای سرت.مطمئن باش خیری در پس اینکاره.
آرزوی بهترین ها واست دارم عزیزم.
گاهی ما بیخبریم از تقدیری که برایمان مقدر شده ،روزی میرسه که از حکمت این نتیجه مینویسی.
میدونم نمیشه ناراحت نبود اما به آینده امیدوار باش تو برای هدفت تلاش کردی پس ناراحت گذشته و تلاشت نباش

عزیزم مرسی
ناراحت گذشته ک هستم ولی تلاش میکنم برا آینده
ک حداقل بهتر از قبل باشه
ممنون ب خاطر همه چی:)

تیلوتیلو یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 13:55

حتما خیری در پس این ماجرا هست
انشاله که هرچی میشه بهترین باشه و بعدها متوجه بشی که چقدر خوب که اینطور شده

دلم میخواست نتیجه ای که دلت میخواد و منتظرشی بگیری
انشاله که همیشه بهترینها نصیبت بشه

تلاشم رو کردم ......
بازم شکر...
ممنونم ازت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد