گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

سفر نوشت...

دیروز از سفر مشهد برگشتیم و تا شب مشغول جابجا کردن وسایل بودم ...

سفر پنج نفره با یک ماشین سواری واقعا سخت و مزخرفه . مشهد بودیم که از هلال زنگ زدن و گفتن اسمم رو برای سفر مشهد نوشتند. از حرم  بگم ک فوق العاده خوب بود ولی به شدت شلوغ ..عرب هایی که به خاطر بی ارزش شدن پول ایران کلی برو بیا داشتند .بیشتر ها هم مو میکاشتن و دماغ عمل میکردن و ...

هتل ۲۴ اتاق ما فقط ۲ اتاق ایرانی ها بودن و امان از بی فرهنگی بعضی از عرب ها که ۳ صبح با لگد در میزدند و خلاصه که سخت گذشت ...

از خوبی ها بگم ک سفری بود با خنکی عطر امام :)))

خرید هم زیاد کردیم به واسطه دوست مشهدی م ک تموم پاساژ هایی ک خودشون خرید میکنند و به ما نشون داد.

و اولین دیدار مجازی م یه دیدار ۲۷ دقیقه ای بود در صحن طبرسی :)

برای تک تک شما دعا کردم 

برای تیلو جانم و خونوادش.بهامین عزیزم .شایان .آقا رضا .آقای اسماعیلی .مرد پاییزی.مگی .تراویس .پری خوشگلم.باران خانومی .هولدن و حریر و چارلی و تموم دوستام ک اسم هاشون رو ننوشتم ‌‌..

کلی دلم برای خونه دنجم تنگ شده بود :)

+تو حرم امام رضا دو نفر از یادم نمیرفتند یکی تیلو و خواهرش و دیگری بهامین و فکر امتحانش ایشالا که موفق باشن هردو:)

دلم پیش شالهای ترکمنی موند ک آخرش نشد بخرم:)))))

++راستی تو دستشویی حرم دو سه تا خانم داشتن حدس میزدن اهل لبنان باشم و داشتن در مورد راز موهای خوشگل لبنانی ها بحث میکردن منم تا لحظه آخر تو خماری گذاشتمشون و آخرش گفتم شمالی ام:)))

+++ تو حرم برای یه خانم پیر آب آوردم و انقدر قربون صدقه ام رفت ک دلم میخواست بیارمش با خودمون  خونه :) چقدر بعضی خانم ها مهربونن:)))



نظرات 7 + ارسال نظر
Reza یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 06:03 http://rezacplus.blogsky.com

چقدر خوشحال شدم که یکی به یاد ما پیش آقا دعا کرده.
خیلی ممنون.

خواهش میکنم
قابلی نداشت

لئوناردو یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 13:20

خب خداروشکر که سفر خوبی بوده ...
ممنونم که یاد ما بودی

ممنونم:)))
قابلی نداشت

بهامین یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 12:58 http://notbookman.blogsky.com

بهترازاین نمیشه :)

الهی شکرررر

بهامین یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 00:24 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟
رسیدن بخیر،زیارت قبول عزیزم
چقدرررر ذوق کردم ازاینکه بیادم بودی،الان دیگه مطمئنم موفق میشم
مرسی مهربونم
چه خوب دوباره طلبیده شدی.میری دوباره ؟؟

سلام خوشگلممم
ممنونم:)))
منم مطمئنم تو لیاقت ش رو داری:))
کاری نکردم
اگه بگم سه باره طلبیده شدم چی

تیلوتیلو شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 15:47

زیارتت قبول عزیزم
متشکرم از دعاهای خوبت
الهی که اول انرژی و برکتش برسه به زندگی خودت و عزیزانت
چقدر مهربونی دختر
حالا با هلال میری مشهد دوباره؟
چه خوبه دوباره قسمت بشه و پشت سر هم بری... خوش میگذره
خریدهاتون هم مبارک

فدای تو قشنگم:))))
الهی که خوشحال باشی ..
راستش نمی دونم برم یا نه ...یعنی من که اکی هستم ولی باید دید جور میشه برنامه ها یا نه ...
مرسی عزیزترینم:)

Shayan شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 15:35 http://florentino.blogsky.com

قربونت :)
زیارت قبول

مچکررر
همچنین

اسماعیل بابایی شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 11:51 http://www.fala.blogsky.com

زیارتتون قبول!
شاد باشین همیشه.

ممنون :)))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد