گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

خاطره بازی

به مناسبت روز جهانی کودک و خوندن پست بهامین جانم ..

پررنگ ترین خاطره های کودکی ام بازی های کودکی خونه ی عمو بزرگمه...

آخرین نوه ی خانواده بودم و با آخرین نوه ی دختر ۵ سال تفاوت سنی داشتم برای همین دخترها منو تو گروهشون راه نمیدادن ...

کل روزهای بچگی ام با بازی با پسرعمو ها گذشت ..

مسابقه فوتبال ،بالا رفتن از درخت ، پلیس بازی کتک کاری وشمشیر بازی و...

تموم بچگی ام با بازی های پسرونه گذشت و خیلی خیلی هم خوش گذشت ...

و یکی از پررنگ ترین خاطره های بچگی ام هم  بازی با پسرهای کوچمونه که من مامانشون میشدم و کلی بازی میکردیم باهم ..

و تموم اون پسرها الان مردهای بزرگی شدن که هربار میبینمشون  تو دلم کلی خوشحال میشم بابت یادآوری روزهای خوب بچگی:))))

+بچه های این دوره چه خاطراتی دارن از بچگی شون ؟

++سعی میکنم خانم  کوچولو هم تموم این خاطرات رو تجربه کنه:))

++روزتون بخیر رفقا

نظرات 3 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 06:06 http://rezacplus.blogsky.com

بابا فوتبالیست!
چه باحال من یادم نمیاد دختری هم بازی بچگی های من باشه همش پسر دایی ام و بچه های همسایه بود که گاهی دعوا و گاهی آشتی بودیم.

مال خیلی وقت پیشه:(
منم:(
منم یادم نمیاد دختری هم بازی بچگی هام باشه:(
ما هم بیشتر وقتها قهر و دعوا داشتیم:)

Baran چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 18:53

دست گلِ بهامین بانو درد نکنه؛باعث مرور خاطرات خیلی ها شدن
وااای مامانِ کل پسرای کوچه بودن کار خیلی سختیه:)))
بچه های این دوره زمونه؟دقیق نمی دونم،ولی یادمِ خودم اهل بازی کردن نبودم.خصوصا دخترای فامیل.بیشتر گفتگو کردن با بزرگترها رو دوست داشتم.یادمه پسرعمه ام با دست راستش، لبه ی آستینم رو لمس کردو به خواهرش گفت ؛آسیه؟ببین پیرهنِ بارون چقدر قشنگِ
منم کسری از ثانیه،دستش رو محکم گاز گرفتم
یِ سال ازم بزرگتر بود؛گفتن چرا اینجوری کردی؟گفتم ،بدون اجازه این کارو کرد.
بعدها که بزرگ شدم،فهمیدم کزار هم براش زدن:)))))))
الان دوتا پسرِ دسه گل داره.البته خانومش هم دسه گلِ
همه ایام تون بخیر :)))

آره واقعا بهامین گلم:))
گناه داشت بنده ی خدا
ولی خب حق داشتی مادر باران
ایام به خیر و شادی

بهامین چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 12:41 http://notbookman.blogsky.com/

ای جانم
چه خوب پست من بهونه ی این نوشته شد

دنیایی کودکی و بازی های دوران بچگی ،ثانیه ها و لحظه هاش
همش خاطره اس
مرورش حکم شیرینی عسل داره که بینهایت دلچسبه

اره واقعا ...دوران کودکی خیلی خیلی شیرینه و حکم عسل داره:))))
ممنونم ازت عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد