گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

دورهمی

سلااام همگی :)))

من این روزا هی مهمون دارم و دوستام میان خونمون و درگیر مهمون هام میشم :))

از دورهمی بگم ک فوق العادددددده...

یعنی اون همه هماهنگی و اینا واقعا ارزشش رو داشت :)

قرارمون ساعت ۶  تو کافه بود ...

من ۶ رسیدم کافه راستش همش فکر میکردم هیچکس نمیاد ...

ولی همه اومدن ...البته از ۳۰ نفر ۱۰ نفر به خاطر مسافرت نتونستن بیان ...

از بچه ها بگم که با اون همه تفاوت سلیقه و کل کل ها چقدر دلتنگ هم بودن و همراه :)

گوشی ها بعد گرفتن عکس یادگاری کنار گذاشته شد و فقط گفتیم و خندیدم 

گارسون طفلی هی میومد و با خجالت میگفت آروم تر ولی بعد رفتنش باز همون هیجان ...

یعنی مطمئنم الان هم با نوشتن این ها چشمام برق میزنن:))

انقدر هممون رو همدل ندیده بودم طوری همو بغل میکردیم که انگار سالهاست همو ندیدم :)))

دلخوری کوچیک م از بعضی ها کاملا فراموشم شد و سریعا برنامه ریزی یک دورهمی دیگ رو تو ذهنم دارم می چینم...

سفارش هامون ۲۹۶ هزارتومن شد و کلی باعث شوخی شد :))

بعدش پیاده مسیر کوتاهی رو تا پارک رفتیم ...چند گروه شدیم بعضی ها رفتن خرید بعضی ها شهر بازی و بعضی ها پارک و چند نفر هم رفتن خونشون ...

تا ساعت ۹ پارک نشستیم و باهم گفتیم و خندیدیم و غیبت کردیم....

از کافه حتی بیشتر خوش گذشت ...

فقط تو مسیر بچه ها میگفتن زیادیم و خجالت می کشیدن  من هی میگفتم بیخیال تازه کلی ملت باید خوشحال هم باشن این همه دختر خوشگل میبینن :))

و در آخر خیلیییییییی خوب بود و من هر بار با دیدن عکس های دورهمی چشمام برق میزنن :)))

+۳ بار نوشتم و هر بار دستم خورد و همه چی پاک شد :)))

++خیلی همتون رو دوست دارم و با تک تک کلمات تون عشق میکنم از همگی ممنون:)))

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 14:48

خداراشکر که این روزها را خوب میگذرونی

عزیزززززم:)
چقدر خوشحالم نوشتی برام :))
الهی خوب باشی:)))

Baran دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 19:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلاممم به روشن بانوی عزیز
دایم به دورهمی و؛خوش وخرمی و....
+روز تونم مبارک ؛بلامیسر

ممنونم باران جانم:)))


روز دختر به همگی مبارک

Reza یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 22:42 http://rezacplus.blogsky.com

خوشحالم که خوش گذشته. همیشه همین طوری شاد و سرحال

ممنون ....
:)))))))))
ایشالا همگی :))

beny20 یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 17:46 http://beny20.blogsky.com

سلام روزت هم مبارک .. تبریـــک
کادو هم این خدمت شما =
دیگه باز کردنش با خودت

خوشحالم بهت خوش گذشته
و لطفا عکس دور همیه رو بعد برام بفرست
خیلی حسه خوبی داره جمعی از دختران سرزمینم رو
ببینم همه توی عکس خوشحال و خندون هستن

عکس دختر مردم و میخوای چ کار -_-
خسیس:(((
کادو ی نقدی میخوام اخه:(
ممنون

اسماعیل بابایی یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 07:57 http://www.fala.blogsky.com

حالتون خوش همیشه!

خیلییی ممنونم

qadiri.s شنبه 23 تیر 1397 ساعت 21:20 http://qadiris.blogsky.com

سلام گلم. حالت چطوره؟ ببخشید نتونستم جوابتو بدم.
چقدر از خوندن این پست حالم خوب شد. بشدت به این دورهمی ها نیاز دارم خیلی وقته دوستامو ندیدم حتی صداشونو نشنیدم.
امیدوارم تمام لحظاتت به خوبی و شادی سپری بشه و دوستی هاتون پاااایدار عزیزم
روزتم مبارک فرشته زمینی

کجایی تو نگران ت شدم
خدا کنه خوب باشی :)
الهی ....خو تو هم یه دورهمی ترتیب بده :)
ممنونم عزیزجانم:)

لئوناردو شنبه 23 تیر 1397 ساعت 20:48

دورهمی خوبه، خوشحالم خوش گذشته :)

اره خیلیییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد