گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

عروس

همسایه جدید اومده بود تو آپارتمان روبرویی.۳ تا کامیون بار بود و یه مینی بوس آدم.نگو بار عروس بوده:)))

انقد ذوق کردم براش:)))

البته عروس که بین اون همه ادم مشخص نبود:))

همیشه دیدن عروس ذوق داره برام

ایران- اسپانیا

وای من خیلی استرس دارم:)))

ولی بی خودی هم  میخندم:)))

زنده باد ایراهن:)))))

پ.ن: بازم دستشون درد نکنه فوق العادن:)))))

عجب بازی جذابی بود:))))

گل ِ گل نبود ولی:((((

رفتم...رفتی....رفت...

ما هم مثلِ همه یِ آدم هایِ دیگر

یک روز رفتیـم....

اینکه کداممان رفت زیاد مهــم نیست

 کمــی "مــن"

و شاید کمی "او"....

اما حالِ هم را بد نکردیم....

خب هـر رفتنی "درد" دارد..."خاطره" دارد....

ولی حرمتِ "عــشق" میانمان را نگـه داشتیم

و تویِ قلبمان

یک جایِ امن برایِ هَــم تا همیشـه....






کنکور

از دست خودم ناراحتم  

 این که همیشه دانش آموز خوبی بودم ولی الان که وقت ثمر رسیدنش هست به هیچ جا نرسیدم..

از کنکور متنفرم..

ترجیح میدم یه رشته ی بدون کنکور میرفتم تا انقد زجر نمیکشیدم اونم دو سال...

از همه چیز این کنکور متنفرممممممم


گُل

گلللللللللللل

گل به خودی