گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

قاطی نوشت

سلام همگی 

اومدم از حرفه جدیدی که یاد گرفتم بگم الان به طور کاملا رسمی یک امدادگر هلال احمرم:)))

آزمون امدادگری رو قبول شدم و بعد شکست تو کنکور حداقل یک موفقیت بسی میچسبه:))))

بهتون گفتم که چقدر تو هلال احمر خوش میگذره؟؟؟

هر چند سابقه حضورم تو هلال زیاده ولی بازم مثل روز اول هیجان انگیزه:)

خانوم کوچولو ذوق رفتن به مدرسه رو داره و هر روز میپرسه چند روز به اول مهر مونده  ..

خونه باغمون تو روستا ساختنش تقریبا تموم شده و من کلی ذوق دارم برای بالکنی  که دماوند قشنگ کامل مشخصه و کلی ذوق نسکافه خوردن  تو بالکن خونه باغ رو دارم:)))

البته یه چیز فوق العاده دیگ آبندان نزدیک خونه باغ ک الان پره نیلوفر آبی هست :)))))

دلم تنهایی میخواد و از بودن همیشگی  تو خونه خسته شدم قراره با دوستام برم مشهد ولی  هنوز کارهام جفت و جور نشده امیدوارم زودتر کارها ردیف شه و برم مشهد مسافرت رفتن حتما حالم رو بهتر میکنه 

و قبل رفتن به مسافرت چند روزی میخوام برم روستا و خونه زندایی جان برم تا ناراحتی اینکه یک ساله نرفتم خونه اشون رو از دلش دربیارم:)

مواظب خودتون باشین و از این روزهای بلند تابستونی نهایت لذت و ببرین:))))))))


نظرات 3 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 08:34 http://rezacplus.blogsky.com

سید کجایی که حاجی تو کشتند!
امدادگر ..... امدادگر ..... بیا این حاجی رو ببر پشت خط!
بعد از خوندن این پست دچار حمله شده!
امدادگر ..... امدادگر ....... بابا بیا دیگه .... عه ... ضایع نکن دیگه!


امدادگر به گوش:))
آمدم دیگ ضایع چرا

تیلوتیلو چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 19:29

چقدر خوب
مبارک باشه امدادگر عزیز
در کنکور هم شکست نخوردی... نتیجه اونی نشده که انتظار داشتی
بابا چقدر تو مستقلی... بابای من نمیزارن من تا سرکوچه برم چه برسه مسافرت بدون خانواده
ساعت آمد و شد هم ساعت مخصوص داره چه برسه برم یه جا بمونم و ...
خوش بگذره روزهای تابستونی قشنگت

مرسی عزیزدلم:)))))
این مستقل بودن منم کلی داستان داره خیلی طول کشید تا بتونم استقلال پیدا کنم...
شرط و شروط هم زیاد داره:)))))
یکی ش اینه با یه کاروان بریم چون به دخترها متاسفانه خونه نمیدن:(
ممنونم کلی تیلوجان

بهامین چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 19:09 http://notbookman.blogsky.com

سلام امدادگر مهربان خوبی عزیزم؟؟
چه عالی و هیجان انگیز امدادگر بودن :)

سفر مشهد امیدوارم خیلی زود اوکی بشه
خونه زن دایی جان هم خوش بگذره

وای امدادگر بودن عالیه ....
ب خصوص الان ک ب طور رسمی امدادگر شدم
منم امیدوارم:)
ممنونم بهامین خوشگلم:)))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد