گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

قاطی نوشت

از بعد مشهد تا حالا دو بار دیگ  درخواست مشهد داشتم:))))

یکی اواخر شهریور با هلال .یکی ابان ماه با دوستهام:)))

ک خب هیچ کدومشون رو مطمئن نیستم ک برم:))))

از خودم بگم ک همش بیرونم یا مشغول مهمان ها....

خلاصه ک تابستون پرجنب و جوش منم داره کم کم به آخرش میرسه و همچنان دلم میخواد ادامه داشته باشه ...

کتاب میخونم و  آهنگ گوش میدم و پیاده روی میرم و خوش میگذرونم..

هرچند نمیدونم چرا جدیدا با مادر خانومی و آقای پدر نمیسازم:((((

و دلم میخواد حداقل دوماه ازشون دور باشم ...

برای یک دوره ی آموزشی باید برم انزلی که هنوز تصمیمی نگرفتم در موردش ...

و خب کلاسهای عکاسی هم پیش ثبت نام کردم ...

وضعیت دانشگاه م مشخص بشه میرم سراغ کلاسهای مورد علاقم ....

چندین تا از بنا های خوب برای کار رفتن عراق و میگن که درآمد شون خیلی بهتر شده ....و فکر میکنم به این موضوع که واقعا چه کنیم ....

عرب ها که کلی خونه گرفتن اینجا و واقعا متاسفم بابت این اوضاع که تو ساحل کلی عرب میبینم ...

اوضاع اقتصادی داغونه ..بیچاره مردم ..

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 17:28

مشهد با دوستان را که کلا از دست نباید داد
مشهد با هلال هم اگه جایزه هست و برات در نظر گرفتن برو
خدا را شکر که تابستونت پر جنب و جوشه
اینکه با مامان و بابا نمیسازین برمیگرده به اینکه تو یه کم بیکارتر از قبل هستی ...
انشاله میری دانشگاه تا بعد لابلاش ببنی یمیتونی بری دنبال هنر

آره واقعا خیلی وسوسه بر انگیزه ...
ممنونم
اخه تیلو اصلا خونه نیستم و نمیدونم چرا جدیدا باهم نمیسازیم....
اره بازم شکر

beny20 چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 17:12 http://beny20.blogsky.com

من اگه بودم هر دو سفر به مشهد رو می رفتم ..
همونطور که یه بارم پیش اومد برام ،
که توی یک سال ، دو بار رفتم

اخه اون طور میشه ۳ تا اونم به فاصله ۳ ماه

بهامین چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 16:20

امیدوارم خیلی زود خبرقبولیت اونم یه رشته و دانشگاه عالی بگی بهمون:)


اوضاع اقتصاد و گرونی،بیداد میکنه:(

ممنونم :)))
اره واقعا..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد