گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش
گاه نوشته های من

گاه نوشته های من

در جستجوی آرامش

قاطی نوشت

خب روانشناسی بابل قبول شدم .

بازم شکر ....

مسابقه رفاقت مهر هلال هم عالی بود :)))

 + از صبح مادر خانومی تموم خونه رو بهم ریخته و گردگیری قبل مدرسه رو شروع کرده و هر چی توضیح میدم که هلال باید برم  گوش نمیده  و من از صبح دارم میشورم و میسابم ولی تموم نمیشه :(((

++ شنبه باید برم برای کارهای ثبت نام دانشگاه 

+++دانشگاه  قبولی ام تو جاده دریا س:)))))) ولی تاکسی  نمیخوره:((((

++++موهام رو کوتاه کردم و حس میکنم سرم خیلی سبک تر شده :)

+++++باقی بماند :)))

نظرات 5 + ارسال نظر
لئوناردو دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 14:39

عه چه خوب ... تبریک میگم :))

ممنون لئو:)

سحر پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 22:55 http://roya-94.blogsky.com/

تبریکلر
بابل شهر خودته؟؟؟؟
روانشناسی رشته سختیه موفق باشی
دانشجو خانم

آره عزیزممم
ممنونم ازت مهربون جانم

حریربانو دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 21:24

به به به به! مبارک باشه روانشناس جان! :))
داری میای پیش ما که! البته پیشِ پیش هم نه. استانمون. :))
به سلامتی. موفق باشی روشن‌جان. :*

قربانت حریرجانمممم
البته من خودم بابلی ام هم استانی جانم:)))
همچنین عزیزممم

بهامین شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 14:39

تبریک خانم روانشناس
خیلی خیلی خوشحال شدم با خوندن این خبررر خوب.

لطف داری عزیزجانم:))))

Baran جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 17:52 http://haftaflakblue.blogsky.com/

به به؛ مبارک باشه روشن بانو
الهی شکر ..خدا پشت و پناه تون باشه
درس و دانشگاه یه طرف؛اون جاده اش یه طرف

سلام به روشن بانوی موکوتاهِ

خیلی ممنون باران جانم :))))
بعله واقعا جاده قشنگیه:)

و سلام روشن مو کوتاه به تو:)))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد